انواع زودپزها

اخبار لوازم خانگی

  • ویژگی‌ها و مشخصات فنی کولر آبی سلولزی ایران شرق مدل  IS60AS
  • چهار فصل شادابی با آبمیوه گیری چهار کاره تکنو مدل TE-311B!
  • همزن تکنو مدل te-707معجزه ای در آشپزخانه شما
  • کولر آبی آبسال 4000 مدل AC40 کولری که تابستان را به زمستان تبدیل می‌کند
  • کولر آبی ایران شرق مدل IS40AS رفیق وفادار تابستان

انواع زودپزها

۱,۰۳۳ بازديد
۰ ۰

زودپز به شما کمک می کند تا بتوانید در کمترین زمان غذای مورد نظر خود را درست کنید. زودپزها در انواع اندازه و مدل های مختلف ساخته شده اند، اگر برای مصرف خودتان می خواهید زودپز خرید کنید با توجه به اعضای خانواده خود اندازه زودپز را انتخاب کنید.

زودپزها به چند دسته تقسیم می شوند:

  • زودپز معمولی

زودپزهای معمولی در سایز های متفاوت در بازار موجود هستند و روی اجاق قرار می گیرند. 

  • زودپز برقی

زودپزهای برقی، دارای سیستم حرارتی داخلی هستند و با برق کار می کنند.

اندازه مناسب برای شما به تعداد نفراتی که برایشان غذا درست می کنید و به مقدار

 استفاده تان از زودپز بستگی دارد. دقت داشته باشید مقدار گنجایشی که برای زودپزها اعلام می شود برابر با ظرفیت کامل آن هاست. اما در واقع برای پختن غذا می توانید نصف یا نهایتا دو سوم از ظرفیت کامل آن را استفاده کنید. هرگز بیشتر از دو سوم ظرفیت زودپز را پر نکنید؛ از آن جایی که فرآیند پخت با جوش آمدن و قُل زدن همراه است ممکن است منجر به مسدود شدن خروجی بخار شود و خطر ایجاد کند.

زودپزها معمولا به دو حالت تک دسته و دو دسته تولید می شوند. زودپزهای تک دسته دارای یک دسته بلند و یک دسته کوتاه می باشد. مزیت این دسته بلند این است که دیرتر داغ می شود و برای جابجایی نیز استفاده از آن راحت تر است اما ممکن در هنگام قرار دادن داخل کابینت فضای بیشتری را اشغال کند.

واحد  PSI، واحد فشار زودپز است و به معنی میزان فشار بر حسب پوند بر واحد اینچ مربع می باشد. استاندارد پی اس ای 15 می باشد که در اکثر زودپزها اعمال شده است. پس قبل از خرید زودپز به این عدد دقت کنید. بسیاری از زودپزهای برقی PSI 10 تا 12 دارند، در صورتی که زودپز پی اس آی کمتری داشته باشد در زمان کم، نمی تواند غذای پخته و جا افتاده تحویل دهد و عملکرد آن کندتر می شود.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله زودپز را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با فروشگاه انتخاب سنتر می توانید یوتیوب انتخاب سنتر را دنبال کنید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.