زودپز برقی

اخبار لوازم خانگی

  • ویژگی‌ها و مشخصات فنی کولر آبی سلولزی ایران شرق مدل  IS60AS
  • چهار فصل شادابی با آبمیوه گیری چهار کاره تکنو مدل TE-311B!
  • همزن تکنو مدل te-707معجزه ای در آشپزخانه شما
  • کولر آبی آبسال 4000 مدل AC40 کولری که تابستان را به زمستان تبدیل می‌کند
  • کولر آبی ایران شرق مدل IS40AS رفیق وفادار تابستان

زودپز برقی

۱,۰۲۸ بازديد
۰ ۰
به طور کلی زودپز‌هایی که امروزه در بازار موجود هستند دارای دو نوع معمولی یا همان رو اجاقی و همین‌ طور برقی هستند. در ادامه به معرفی هر کدام از این انواع زودپز می ‌پردازیم:
زودپز رو گازی:
 این نوع از زودپز که به آن زودپز گازی نیز گفته می‌ شود گرمای خود را از اجاق ‌گاز تأمین می ‌کند. این مدل ‌ها از قدیمی ‌ترین انواع زودپز هستند و مزایای بسیاری از جمله تنوع سایز، دوام بالا، تحت کنترل بودن مراحل پخت، مصرف انرژی کم، راحتی در تمیز کردن، سرعت پخت بالا و... دارند.
زودپز برقی:
 این نوع از زودپز‌ها که نسل جدیدی از این محصولات را شامل می ‌شوند معمولا چندکاره هستند، این یعنی عناوین آرام ‌پز، پلوپز و... را نیز در بر می ‌گیرند. از میان مزایای این نوع از زودپز‌ها می ‌توان به استفاده ساده و راحت از آن اشاره کرد. علاوه بر این باید بدانید که با استفاده از زودپز برقی غذای شما نمی‌ سوزد، چرا که بعد از پخت غذا، دستگاه زودپز به طور اتوماتیک خاموش خواهد شد. هم ‌چنین باید اضافه کنیم که این نوع از زودپز‌ها ایمنی بالایی دارند و همین موضوع نیز آن‌ ها را به انتخاب هوشمندانه ‌ای تبدیل کرده است.
نکات مهم در هنگام انتخاب و خرید زودپز شامل موارد زیر می باشد:
  • میزان فشار زودپز
  • امینت زودپز
  • سوپاپ فشار بخار زودپز
  • جنس بدنه زودپز
از مهم ‌ترین مزایای استفاده از زودپز صرفه‌ جویی در زمان و البته انرژی است. شما می ‌توانید با کمک این وسیله در سریع ‌ترین زمان ممکن، غذای محبوب خود را بپزید. این ویژگی باعث می ‌شود که بسیاری از خانم‌ های شاغل که فرصتی کافی برای آشپزی ندارند از این وسیله استفاده مفیدی داشته باشند. به طور کلی باید بگوییم که زودپز در درون خود فشاری ناشی از بخار ایجاد می ‌کند و همین مسئله نیز باعث قرار گرفتن غذا در دمایی بالاتر از دمای جوش آب شود. به همین دلیل هم هست که معمولا غذا‌هایی که در زودپز پخته می‌ شوند تا 70 درصد سریع ‌تر پخته خواهند شد.
فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله زودپز را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده فیلم در رابطه با انواع مدل های زودپز می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.