تلویزیون هوشمند سونی

اخبار لوازم خانگی

  • بررسی مزایا و معایب کولر آبی سولان
  • استفاده از کولر آبی برفاب به عنوان راهکاری بهینه برای خنک کردن فضا
  • بررسی عملکرد و کارآیی کولر آبی ایران شرق در شرایط مختلف اقلیمی
  • نگاهی به فناوری پیشرفته ی کولر گازی گوسونیک
  • کولر گازی گری جادویی برای تابستان و آرامش در خانه شما

تلویزیون هوشمند سونی

۱,۴۶۷ بازديد
۰ ۰
از نظر طراحی ظاهری تلویزیون‌ های سونی از ظرافت و جذابیت بالایی برخوردار هستند. کمپانی سونی نمایشگرهایی با صفحه نمایش ‌های LCD, Led و OLed را تولید و به بازار عرضه می کند. تلوزیون‌ های سونی در اکثر موارد به صورت صفحه ‌تخت طراحی و تولید می‌ شوند، زیرا داشتن زاویه‌ ی تصویر مناسب ‌تر برای شرکت سونی مهم بوده و با این صفحات شما از هر زاویه ‌ای می‌ توانید تصاویر را با کیفیت بهتر تماشا کنید.
 تلویزیون هوشمند سونی از سیستم‌ عامل اندروید بهره ‌مند هستند و همین امر سبب می ‌شود تلوزیون‌ های هوشمند سونی از رقبای خود بسیار جلوتر باشند به علت گستردگی اپلیکیشن‌ های اندروید اکثر مخاطبان استفاده از تلوزیون هوشمند سونی را به بقیه ‌ی برندها ترجیح دهند.
اتصال تلوزیون به اینترنت هم از مواردی می ‌باشد که باعث می‌ شوند استفاده از تلوزیون ‌های هوشمند برای کاربران بهتر و کاربردی تر شود. در واقع با تلوزیون‌ های هوشمند سونی شما می ‌توانید کارهایی را که با گوشی خود انجام می ‌دادید، همانند وب‌ گردی، استفاده از یوتیوب، استفاده از Netflix  و ... را به وسیله تلوزیون ‌های هوشمند سونی و با صفحه نمایش بزرگتر انجام دهید سیستم عامل Android TV امکانات و برنامه‌ های بسیار متنوع دارد و از 16 گیگابایت فضا برای نصب برنامه‌ های مختلف بهره ‌مند است.  همچنین فناوری دستیار صوتی در تلویزیون هوشمند سونی به کاربران این امکان را می ‌دهد که بدون نیاز به زحمت تایپ کردن به محتوای مورد نظر خود در فضای وب دسترسی پیدا کنند .کاربران می‌توانند، همانند گوشی‌های تلفن همراه برنامه‌های مختلف را به آسانی روی آن نصب کرده و استفاده کنند. اکثر مدل ‌های LED4K  و OLED4K  در کنار پشتیبانی از سیستم‌ عامل اندروید از Apple AirPlay  نیز پشتیبانی می ‌کنند.
در حال‌ حاضر بهترین کیفیت تصویر در اکثر تلویزیون ‌های رده بالای سونی با فناوری K8 عرضه می ‌شود. در واقع برچسب کیفیت تصویر بستگی به مدل تلویزیون دارد. برخی مدل ‌ها با فناوری FULL HD و برخی دیگر با آخرین فناوری روز یا همان K8 عرضه می‌ شوند. پنل نمایشگر در تلویزیون‌ های سونی با پنل‌ های IPS, VA و OLED در دسترس هستند.
فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله تلویزیون سونی را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با فروشگاه انتخاب سنتر می توانید یوتیوب انتخاب سنتر را دنبال کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.