• معرفی سه تا از بهترین محصولات سرمایشی
  • بررسی مزایا و معایب کولر آبی سولان
  • استفاده از کولر آبی برفاب به عنوان راهکاری بهینه برای خنک کردن فضا
  • بررسی عملکرد و کارآیی کولر آبی ایران شرق در شرایط مختلف اقلیمی
  • نگاهی به فناوری پیشرفته ی کولر گازی گوسونیک

نکات خرید دستگاه آب میوه ‌گیری درجه یک

۱,۵۶۳ بازديد
۰ ۰
در رز بلاگ می توانید مطالب بیشتری در رابطه با لوازم خانگی بخوانید. به طور کلی دستگاه‌ های آب میوه ‌گیری در چند دسته اعم از آب میوه‌ گیری برقی، آب میوه ‌گیری دستی، آب مرکبات ‌گیری و آب مرکبات‌ گیری برقی در بازار موجود هستند. هنگامی‌ که می‌خواهید دستگاه آب میوه‌ گیری خریداری کنید باید بدانید که ویژگی‌ های آب میوه ‌گیری درجه یک چیست. البته بایستی انتخابتان متناسب با نیازهای خود و خانواده‌ تان باشد. در ادامه به برخی از نکات مهم که بایستی در خرید دستگاه آب میوه‌ گیری درجه یک مد نظر قرار دهید اشاره کرده ایم.
قدرت و سرعت دستگاه آب میوه ‌گیری
به قدرتی که دستگاه آب میوه ‌گیری دارد توجه داشته باشید. بر اساس میزان استفاده شما از دستگاه آب میوه ‌گیری، قدرت آن می‌‌ تواند متغیر باشد. در حالت کلی می ‌توان گفت که دستگاه آب میوه‌ گیری از میزان حداقلی 500 وات شروع شده و در مدل‌ هایی که قوی ‌تر می ‌باشند به 1500 وات هم می‌رسد. در رابطه با سرعت آب میوه‌ گیری باید گفت که سرعت آب میوه‌ گیری وابسته به چرخش موتور است. به عبارتی می‌توان گفت که به هر میزان سرعت چرخش موتور بیشتر باشد انتظار می‌رود که آب میوه‌ گیری شما سریع‌ تر کار خود را به انجام برساند.
میزان مصرف انرژی دستگاه آب میوه ‌گیری
برای این ‌که بتوانید میزان مصرف انرژی آب میوه‌ گیری را بررسی نمائید بایستی به توان مصرفی آن و دستگاه و یا همان قدرت موتور توجه داشته باشید. به این منظور می‌توانید تقریباً تا میزانی از برچسب انرژی که در دستگاه موجود است استفاده نمائید.
دهانه‌ ی دستگاه آب میوه ‌گیری
پیشنهاد ما به شما این است که به سراغ دستگاهی بروید که دارای دهانه‌ های بزرگتری است. زیرا در این قبیل از دستگاه‌ های آب میوه‌ گیری نیاز شما به خرد کردن قطعات میوه کاهش یابد. به طور طبیعی هر چقدر که دهانه آب میوه‌ گیری کوچک ‌تر باشد کار شما سخت ‌تر خواهد شد.
جنس دستگاه آب میوه ‌گیری
به جنس آب میوه ‌گیری توجه کنید، از مواردی که در جنس بدنه دستگاه آب میوه‌ گیری بستگی دارد وزن آن می‌باشد. در حالت کلی بر حسب معمول بدنه دستگاه‌ های آب میوه ‌گیری را از جنس پلاستیک و یا استیل می‌سازند و گاهی این دو جنس را با یک دیگر ترکیب کرده و بدنه آن را می‌سازند.
برای انتخاب یک آب میوه گیری خوب، بهتر است مدل های مختلف آن را در سایت مجموعه فروشگاهی انتخاب سنتر مقایسه کنید و سپس با مناسب ترین قیمت از ما خریداری کنید. انتخاب سنتر با سال‌ ها تجربه و سه فروشگاه حضوری در بازار لوازم خانگی تهران، هر روز ارزان ترین قیمت انواع لوازم خانگی را به کاربران ارائه می ‌دهد. علاوه بر این شما می ‌توانید با خرید از انتخاب سنتر از خدماتی چون ارسال رایگان درب منزل، پرداخت در محل، دریافت گارانتی معتبر شرکتی بهره‌ مند شوید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.