• معرفی سه تا از بهترین محصولات سرمایشی
  • بررسی مزایا و معایب کولر آبی سولان
  • استفاده از کولر آبی برفاب به عنوان راهکاری بهینه برای خنک کردن فضا
  • بررسی عملکرد و کارآیی کولر آبی ایران شرق در شرایط مختلف اقلیمی
  • نگاهی به فناوری پیشرفته ی کولر گازی گوسونیک

بررسی انواع ماشین ‌های لباسشویی بوش

۱,۵۶۹ بازديد
۰ ۰
در رز بلاگ می توانید مطالب بیشتری در رابطه با لوازم برقی و محصولات خانگی بخوانید. ماشین لباسشویی بوش از ممتازترین و پیشرو‌ترین ماشین لباسشویی‌ها محسوب می‌شود. تکنولوژی این برند همیشه در حال پیشرفت بوده و هست. همه ساله شاهد اضافه شدن ویژگی‌ های بیشتر و پیشرفته ‌تر در ماشین لباسشویی بوش هستیم که کار را برای خانم‌های خانه دار آسان ‌تر می‌کند. ماشین لباسشویی Bosch در سری‌های مختلفی تولید شده که شما قبل از خرید ماشین لباسشویی، باید اطلاعات کافی درباره‌ ی آن‌ها را داشته باشید. با ما همراه باشید تا شما را در خرید ماشین لباسشویی بوش در سری 2 و سری4  یاری نماییم.
  • ماشین لباسشویی بوش سری 2
  • ماشین لباسشویی بوش سری 4
  • ماشین لباسشویی بوش سری 6
  • ماشین لباسشویی بوش سری 8
  • ماشین لباسشویی بوش سری home professional 
ماشین لباسشویی بوش سری 2
ماشین لباسشویی بوش سری 2 از سری‌های اولیه و اقتصادی بوش محسوب می‌شود و دارای رتبه انرژی +++A هستند. برخی از مدل‌ها در سری 2 ظرفیتی معادل 6 کیلوگرم دارند که برای خانواده‌های کم جمعیت بسیار مناسب هستند. مصرف آب و برق ماشین لباسشویی بوش سری 2 بسیار کم است و نسبت به قیمت مناسبی که دارد از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
ماشین لباسشویی بوش سری 4
ماشین لباسشویی بوش سری 4 تفاوت زیادی با سری 2 ندارد و ظرفیت آن‌ها 7 کیلوگرم است. شرکت بوش در سری 4 از موتور Eco Silence Drive استفاده کرده که جدیدترین نسل موتورهای بوش محسوب می‌شود. ویژگی‌های بارز این موتورها مصرف انرژی پایین، میزان صدا و لرزش کمتر با طول عمر بسیار بیشتر است. مدل‌های موجود در این سری برچسب انرژی +++A را دریافت کردند. شرکت بوش در این سری نیز برای مدیریت و صرفه جویی در مصرف آب از تکنولوژی  Active Water  استفاده نموده است.
فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله کولر گازی ال جی را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده فیلم درباره انواع کولر گازی ها می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید. انتخاب سنتر با سال‌ها تجربه و سه فروشگاه حضوری در بازار لوازم خانگی تهران، هر روز ارزان ترین قیمت انواع لوازم خانگی را به کاربران ارائه می ‌دهد. علاوه بر این شما می ‌توانید با خرید از انتخاب سنتر از خدماتی چون ارسال رایگان درب منزل، پرداخت در محل، دریافت گارانتی معتبر شرکتی بهره‌ مند شوید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.