• معرفی سه تا از بهترین محصولات سرمایشی
  • بررسی مزایا و معایب کولر آبی سولان
  • استفاده از کولر آبی برفاب به عنوان راهکاری بهینه برای خنک کردن فضا
  • بررسی عملکرد و کارآیی کولر آبی ایران شرق در شرایط مختلف اقلیمی
  • نگاهی به فناوری پیشرفته ی کولر گازی گوسونیک

نکاتی که قبل از خرید آبمیوه گیری باید به آن توجه نمود!

۱,۵۶۵ بازديد
۰ ۰
در فارسی بلاگ می توانید مطالب بیشتری در رابطه با لوازم برقی و محصولات خانگی بخوانید. آبمیوه گیری ها معمولاً دو نوع دستی و برقی هستند و در دو حالت تک کاره و چند کاره در بازار وجود دارند. مدل‌های چند کاره آنها اغلب شامل امکاناتی چون مخلوط کن، آسیاب و … است و شما می توانید با توجه به نیاز خود، و سایر  اعضاء خانواده تان، کارایی یا مدت زمانی که صرف تهیه آبمیوه می‌ کنید، مدل مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید. در هنگام خرید آبمیوه گیری باید به نکات زیر توجه نمود:
جنس بدنه آبمیوه گیری
بین جنس های مختلف تفاوت های وزنی وجود دارد پس اگر وزن آبمیوه گیری برای شما اهمیت دارد باید به این مسئله توجه کنید. بدنه این دستگاه ها معمولاً از جنس استیل و پلاستیک است. گاهی هم ترکیبی از این دو ماده در ساخت بدنه آب میوه گیری استفاده می‌شود.
میزان مصرف انرژی آبمیوه گیری
اصلی ترین ویژگی مشخص کننده میزان مصرف برق دستگاه توان مصرفی یا همان قدرت موتور است.
توان آبمیوه گیری
یکی از مهمترین ویژگی‌های این آبمیوه گیری ، توان آن است . توان ابمیوه گیری ، همانند سایر دستگاه های برقی با .آبمیوه گیر معمولا بین ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ وات است.
بازده 
یک آبمیوه گیری مناسب در شرایط عادی باید بتواند بیش از ۵۰ درصد وزن میوه ها به شما آبمیوه تحویل دهد.
قطر و اندازه دهانه ورودی ابمیوه گیری
هر چه دهانه ورودی آبمیوه‌ گیری ( قسمتی که میوه ها را در آن قرار می‌دهید) بزرگتر باشد، کار شما در گرفتن آب میوه ها با اندازه و ابعاد مختلف آسا‌تر است. مثلا برای گرفتن آب میوه های بزرگ، نیازی نیست آن ها را برش بزنید و به قطعات کوچک تر تبدیل کنید.
مخزن تفاله و آبمیوه 
خالی کردن مدام مخزن تفاله هم از نظر وقت و هم انرژی کار طاقت فرسایی است. بنابراین، هرقدر اندازه مخزن‌های تفاله و آبمیوه‌ ی دستگاه شما بیشتر باشد، مقدار بیشتری آبمیوه را می‌ توانید در یک نوبت تهیه کرد.
برای مشاهده ی پست های مرتبط با این محصول می توانید کانال اینستگرام انتخاب سنتر را مشاهده و دنبال کنید. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.